Girls Diaries
برای شروع

سلام دوستان...

چه خبر؟

خوبید؟

اینم وبلاگ جدید من و مری...

خاطراتمونو میذاریم توش برای سرگرمیمون..

اگه دلت خواست توهم نظربده به خاطراتمون بگوچطورن دل ما هم شادمیشه!!!



نظرات شما عزیزان:

رهـــــــــــا
ساعت23:33---8 فروردين 1392
دستهایم را تا ابرها بالا برده ای
و ابرها را تا چشمهایم پایین
عشق را در کجای دلم …..
پنهان کرده ای که :
هیچ دستی به آن نمیرسد

سلام دوست من
من سرزده و بی دعوت اومدم وبت
تو هم اگر قابل دوسنتی به وبم بیا که خیلی خوشحال میشم
راستی بیا و تو نظرسنجی در قسمت پایین سمت چپ وبم شرکت کن ببینیم آمارش چطوری میشه
منم مثل خودت یه وب شخصی دارم حتما بیایا
منتظرما

خیلی نوشته هاتون بامزست اگر یه قالب عروسکی هم بذارید خیلی ناز میشه


Zahra
ساعت8:00---4 اسفند 1391
... سلام دوست عزیز
وب خیلی زیبا وجالبی داری بهت تبریک میگم
منم تازگیایه وب مخصوص خاطراتم درست کردم
خوشحال میشم بهم سربزنی ونظرتوبگی وازهمه مهمتر اگه مارو قابل دونستین لینک کنین
.بازم بهت سرمیزنم خوش وموفق باشی.منتظرحضورگرمت هستم.
www.DokhtarBahari.loxblog.com


یاسمن
ساعت19:04---22 دی 1391
سلام ایول خیلی باحاله دخمل خیلی خوبه امیدوارم بهترشه دمتون گرم
پاسخ:مرسیییییییییییییی:دی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





13 / 9 / 1398برچسب:, | 18:59 | y.rtanha |

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 16
بازدید ماه : 368
بازدید کل : 56271
تعداد مطالب : 75
تعداد نظرات : 60
تعداد آنلاین : 1



.
. .

.
set as your home page . JavaScript Codes . . .

ひよこシャボン

vhg .
Get a Glitter Calendar Click Here
. img {opacity:0.5; -webkit-transition:1s; -moz-transition:1s; -o-transition:1s;} img:hover {opacity:1; -webkit-transition:1s; -moz-transition:1s; -o-transition:1s;} . .
با کلیک روی +۱ ما را در گوگل محبوب کنید
.

www.girlsdiaries.loxblog.com

.
ما را به دوستانتان معرفي كنيد
نام دوست شما:
ايميل دوست شما:
نام شما:
ايميل شما:

. .